На заняттях із дітьми, що мають певні порушення в опорно-руховій системі, наші спеціалісти застосовують кондуктивну педагогіку, що базується на методі Петьо.
Ця концепція спрямована на те, щоб допомогти дітям з руховими розладами. Цікаво, що процес заняття проходить в ігровій та пізнавальній формах, що стимулює дітей до більшої праці.
Навчання у групах є структурованим і проводяться відповідно до розробленої програми, яка, в свою чергу, включає в себе блоки із комплексів вправ та педагогічних занять.
До комплексу входять вправи з різними предметами та спортивними знаряддями, вправи з м’ячем, на сходах, на гімнастичній лавочці, з гімнастичною палкою, а також хода з ускладненими завданнями та вправами біля шведської стінки. При проведенні рухових вправ використовується спеціально розроблене для цієї методики меблеве обладнання.
Як вважає професор Петьо – розробник методу, моторні порушення розвиваються не лише за рахунок пошкодження центральної нервової системи, але переважно через недостатність координації та взаємодії між різними відділами мозку та їх функціями. Ця здатність нервової системи може бути мобілізована за допомогою відповідним чином спрямованого, активного процесу навчання.