Навчання за допомогою гри
10.01.2022Тренуємо кмітливість і логічне мислення
17.01.2022
Приготування їжі — це життєво необхідний навик, який мають дати дорослі своїм дітям. Процес приготування разом з дітьми зближує родину і може перетворитись на веселу і “смачну” традицію.”
Цілий день на кулінарію щотижня — так заведено у багатьох початкових школах Великобританії, США, Канади, Австралії. Невже тут так завзято готують кухарів? Ні, приготування страв стає стрижнем інтегрованих уроків, на яких можна вивчати майже все.
Ось 10 причин (аспектів) проведення уроків кулінарії з дітьми:
Допомогти дитині опанувати побутові навички: вміння готувати їжу, сервірувати стіл, прибирати.
Привчати до правильного харчування та актуалізувати теми охорони здоров’я в цілому (наприклад, про стан серцево-судинної системи, необхідні вітаміни та мінеральні речовини, фізичну активність).
Практикуватися з математики: підраховувати, зважувати, вимірювати, чистити від шкірки, додавати, ділити.
Розвивати дрібну моторику: різати, подрібнювати, перемішувати, заливати, намазувати, посипати.
Розвивати загальну моторику: вимішувати тісто, товкти, розкатувати і терти інгредієнти.
Мати вправи з балансування і просторового мислення: діти переносять страви на тацях, сервірують стіл.
Отримувати мультисенсорний досвід: діти залюбки дискутують щодо звуку, запаху, дотику, смаку і зору. Наприклад, виготовлення попкорну. Спочатку учні почують його звук у мікрохвильовій печі, потім понюхають його із зав’язаними очима, побачать, доторкнуться і, нарешті, посмакують.
Прищеплювати логічне та критичне мислення: дотримуватися послідовності та точної рецептури, шукати зайве серед запропонованих продуктів, класифікувати, порівнювати різні рецепти за їхньої ефективністю, вносити свої корективи, виявляти закономірності, робити висновки.
Розвивати комунікації здібності: спільне приготування їжі створює умови для легкого спілкування, особливо якщо вчитель заохочує розмови, сміх і спільні співи у цей час. Діти можуть покращити спілкування з батьками, якщо ті завітають готувати з вами. Гарна ідея: ділитися рецептами з сім’ями, щоб вони готували вдома. Адже чимало дітей не бачать, як дорослі готують або не їдять разом з батьками.
Стимулювати соціальний розвиток: маленькі школярі планують, організовують процес і працюють разом. Вони вчаться слідкувати вказівкам та доводити справу до кінця. Процес вимагає терпіння: треба почекати своєї черги або коли страва зготується.