Реабілітаційний процес у нашому Центрі проходить не лише якісно, а й цікаво та інтерактивно. З метою його покращення та подекуди урізноманітнення, до закладу часто навідується наш особливий гість – маленький пухнастик Денні.
Він – надзвичайно активна та товариська собака породи помаранський шпіц. Діти обожнюють його за щиру віддачу, ласку та грайливість.
Денні змусить посміхнутися навіть найсумнішого та заспокоїти найтривожнішого. Він, ніби усе це знаючи, поводить себе поважно в очікуванні компліментів. Обожнює, коли його гладять і пестять. Дуже спокійний, контактний, залюбки виконує усі команди.
За словами нашого каністерапевта, аситента вчителя-реабілітолога Ірини Солан-Осьмак, одна з причин обожнювання дітьми собаки – це те, що ззовні він дуже схожий на м’яку іграшку, а тому притягує до себе увагу.
«Дені любить подорожі, а тому навчився з легкістю переносити поїздки потягом. Ось , наприклад, нещодавно їздив з нами на відпочинок в Одесу. Щоправда, купатись він не надто полюбляє, бо ж свою шубку варто берегти.
Діти дуже емоційно реагують на нього, і звісно це щирі приємні емоції: кожен хоче спробувати дати йому команду, а потім нагородити за слухняність та пригостити смаколиками.
Ми проводили заняття в юнацькій групі – разом з вихованцями вигулювали Денні на свіжому повітрі, де кожному в задоволення було взяти повідок в свої руки. У процесі такої каністерапії покращується координація рухів, пам’ять, діти стають більш товариськими і самостійними, покращується настрій та знімається напруження», – розповідає Ірина Солан-Осьмак.
А тим часом Денні вже готовий до нових знайомств та широких усмішок, бо таке проведення часу і йому приносить неабияке задоволення!
Додамо, що незабаром у Тернопільському обласному центрі комплексної реабілітації осіб з інвалідністю відбудеться масштабний захід, присвячений каністерапії. До нашого закладу завітають провідні каністерапевти разом зі своїми чотирилапими друзями та продемонструють не лише на теорії, а й на практиці лікувально-оздоровчі властивості такого незвичного та приємного методу.