З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, УКРАЇНО! (художній флешмоб від колективу Центру)
24.08.2021
Як допомогти дитині адаптуватись до дитячого садочку (частина 2)
27.08.2021

Використовуємо творчість в методиці кондуктивної педагогіки

Працюємо за методикою кондуктивної педагогіки, залучаючи творчі спектри та рухову активність. Сьогодні “лідером” заняття є учитель образотворчого мистецтва Катерина Філь. Відтак, за допомогою художнього сприйняття наші юні вихованиці досліджували навколишній світ: створювали аплікацію, вивчаючи при цьому й повторюючи назви природніх елементів, тварин, рослин та птахів, засвоювали все більше кольорів.

В процесі заняття важливою складовою є рух, тому ми активно повторювали наші ритмічні вправи. Вони задіюють різні групи м’язів та сприяють загальному зміцненню організму.

Зазначимо, що при використанні методики кондуктивної педагогіки, спеціалісти у нашому Центрі працюють з дітьми та молоддю на спеціальному обладнанні, що функціонує у закладі вже шість років.

В ході заняття ми застосовуємо знання та навички, засвоєні під час попередніх поїздок до Польщі у м. Замость та на недавньому онлайн-навчанні із колегами-поляками.

Нагадаємо, метод кондуктивної педагогіки базується на системі фізичної реабілітації дітей із церебральним паралічем та іншими руховими порушеннями. Основна ідея націлена на те, що нервова система, незважаючи на своє пошкодження, все ж таки має можливості до формування нових нервових зв’язків. Сама ж програма складається із блоків, що місять у собі комплекси вправ та педагогічні заняття. Цікаво, що проводяться вони в ігровій формі та супроводжуються так званим “ритмічним наміром” (ритм, пісні та віршики), які сприяють ще кращому навчанню та мотивації дитини.
👨‍🦽 При проведенні рухових вправ використовується спеціально розроблене для цієї методики меблеве обладнання — драбинки, столи, бокси, виготовлені з дерев’яних заокруглених лакованих планок, а також вправи з м’ячем, на сходах, на гімнастичній лавочці, з гімнастичною палкою та хода з ускладненими завданнями і вправами біля шведської стінки.