Все більше і більше реабілітаційних центрів доводять ефективність кондуктивної педагогіки й продовжують впроваджувати її у практику. Ми теж вже тривалий час вивчаємо ці техніки й користуємось відповідним обладнанням.
Однак знань та умінь забагато не буває, тому ми впевнено опановуємо нові елементи методу Петьо на власних практичних семінарах. Поміж нашими спеціалістами такий відбувся учора. Ми давали один одному поради та демонстрували техніки на спеціальному обладнанні, що наявне у нашому Центрі; ділилися знаннями та вміннями на базі засвоєних знань після проходження онлайн-навчання з кондуктивної педагогіки з польським центром реабілітації, що в місті Замость.
Нагадаємо, що метод кондуктивної педагогіки базується на системі фізичної реабілітації дітей із церебральним паралічем та іншими руховими порушеннями. Основна ідея націлена на те, що нервова система, незважаючи на своє пошкодження, все ж таки має можливості до формування нових нервових зв’язків. Сама ж програма складається з блоків, що місять у собі комплекси вправ та педагогічні заняття. Цікаво, що проводяться вони в ігровій формі та супроводжуються так званим “ритмічним наміром” (ритм, пісні та віршики), які сприяють ще кращому навчанню та мотивації дитини.
При проведенні рухових вправ використовується спеціально розроблене для цієї методики меблеве обладнання — драбинки, столи, бокси, виготовлені з дерев’яних заокруглених лакованих планок, а також вправи з м’ячем, на сходах, на гімнастичній лавочці, з гімнастичною палкою та хода з ускладненими завданнями і вправами біля шведської стінки.
Що ж, як бачимо, спеціалісти нашого Центру поступово та наполегливо просуваються до більш продуктивного застосування методики кондуктивної педагогіки для реабілітації дітей. І ми переконані, що наші вихованці незабаром зможуть відчути якісний позитивний ефект на собі!